söndag, augusti 31, 2008

Margith och Skatan.... klockrent...


Skatan har inte sett Mamma Mia-filmen ännu fast det är en av mina absoluta favoritskådespeleskor, Meryl Streep, som spelar... men klippet, Dancing Queen- klippet (klicka på den blå texten så får ni se och höra!) var klockrent Margith och Skatan, precis som Marie påpekar i en kommentar, (jag citerar..."Har du hunnit med att kolla på Mamma Mia filmen ännu? Om inte, gå in på You Tube ock klicka fram till Mamma Mia The Movie, The best songs och lyssna/titta ända tills du får se Dancing Queen...då kommer du att förstå att jag tänker på Margith o dig-klockrent! Säkert har jag på ngt sätt kunna lagt in den här you tube sidan här på ngt sätt- men jag har inte kommit så långt i mina bloggkunskaper ännu. Du kanske kan lära mig...Kram och Gonatt från Marie nattsuddaren.")

Med tårar i ögonen (glädje- och saknadstårar) tittade jag på hela klippet. Det finns så oändligt mycket kul att komma ihåg och jag ser fram emot den där träffen så småningom när vi skall komma ihåg allt kul och skra..skra... skraaatta skratta....

10 kommentarer:

Anonym sa...

Nu måste du bara se hela filmen! Jag har inte sett den än men bara hört positiva recensioner och lovord!
Kram!

Anonym sa...

Skogsnuvan säger att precis så förstår jag att erat förhållande var. Du måste gå och se filmen Den är helt underbar.

Anonym sa...

Filmen är underbar. Tror att du kommer älska den! Kram J

Anonym sa...

Znogge, Skogsnuvan och Stensland! Jaa... jag har sagt tidigare att jag verkligen skaaa se hela filmen... och det här klippet gav verkligen mersmak. Kram på er!

Anonym sa...

Vi såg filmen i somras, hela familjen tillsammans och alla fyra njöt! Härlig musik, vackert foto och en fantastisk glimt i ögat! Och att Meryl S närmar sig 60 kan väl inte vara möjligt?

Anonym sa...

Prudie! Det äär möjligt. Att vara så där sprallig och "levande" vid 60. Margith skulle fylla 60 i januari ... och hon "levde" livet levande. Kram!

Anonym sa...

Hejsan mamma!

Du MÅSTE gå och se filmen snarast!!!
Har aldrig sett något liknande....fantastisk
Karin

Anonym sa...

Karin! Jaa och jag vill verkligen se den också... hoppas att den inte försvinner för fort bara från biografen här...Är det bra med er? Kram på dig och hälsa!

Anonym sa...

Va glad jag blev när jag såg att du uppskattade klippet. Jag hoppas du får tid att se hela filmen snart. Du kommer att älska den.//Kram Marie

Anonym sa...

Marie! Jag kommer att älska den...det vet jag. Kram