fredag, augusti 01, 2008

En trött Skatan har knyckt (för en gångs skull) - och det rakt av

Det sägs ju att skator skall vara tjuvaktiga... och för en gångs skull stämmer det...lite. Jag, Skatan, har nämligen knyckt följande tänkvärda ord rakt av från Majsans blogg. Är helt enkelt så himla trött för att hitta något själv... och så är det så mitt i prick...

"Har du någon gång gått in i ett rum och sedan glömt varför du gick in där? Jag tror det är så hundar lever sina liv. Sue Murphy"

Hundar... och så Skatan då...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror det händer mig oftare än hundarna;-)
Kram!

Anonym sa...

Znogge! Så sant så.. :-- } Returkram förstås!

Anonym sa...

Läste igår om den lillas ankomst. Så roligt! Grattis! Kära hälsningar till föräldrarna, morfar och lillebror.

Kram
Kristina och I.

Anonym sa...

Skogsnuvan: Det beror inte på åldern!!!!!
Troligen på att vi är så stressade och har så mycket att göra att hjärnan går varm ibland. Tecken på att det är full aktivitet tror du inte?