tisdag, augusti 12, 2008

Femöre igen ... och BLÅ HIMMEL ... än så länge


Jaa, det var verkligen en hektisk dag igår...från det ena till det andra... och bara att hitta parkeeering. Men, som ni förstår, har jag fortfarande datorn tillhands. Nedpackad i sin egen ryggsäck och medtagen (antagligen i båda bemärkelser) fick den vända åter med Skatan. Det var hämt-service... man kommer och hämtar min dator...hemma!!! Så idag skall jag kontakta dom igen... så får man se när de kommer. Otroooligt! Företaget finns i Stockholm, datorn var i Stockholm, men.... den skall hämtas hemifrån. Punkt . Slut.
Och nu... ut på morgonrundan med StinaPinaFina ... himlen lyser blå, än så länge, så... det gäller att passa på.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men det var väl bra service att de hämtar din dator! Har aldrig hört om det tidigare...
Här är det grått och dystert men jag ska köra och handla nu så det gör inte så värst mycket!
Kram och ha det bra i dag!

Anonym sa...

Znogge! fantastisk service, eller hur...Kram och ha det bra du me´

Anonym sa...

Hämta dator. Ja hur märklig den här nya världen är. Vad beroende man blir av datan när man börjar med den. Tur att du kan skriva annars blev det lite trist för oss andra säger skogsnuvan

Anonym sa...

Skogsnuvan! Ja "du sköna nya värld". Skatan har blivit beroende av sitt bloggskrivande...och att läsa mina bloggvänners rader. Och tycker att det berikar sååå... Kram