onsdag, augusti 27, 2008

Hann inte långt denna bloggmorgon...stannade hos Bodil Malmsten, läste, höll med förstås... och lyssnade...

Jag hann inte mer än vakna, gå in på bloggarna... först Djupingen som verkligen är en underbar fotograf...och sen Bodil Malmsten. Jag skriver alltid heela namnet.. för Bodil Malmsten bara utstråååålar "noli me tangere" (rör mig inte... något lärde jag mig som latinare en gång)och jag har inte blivit "Bodil" med henne trots hennes mycket personliga inlägg så... "noli me tangere". Och så lyssnade jag...på Bodils val av musik...och tog den till mig. Mer att säga behövs inte, inte ens av en ordblajare som SkatanPratan....

4 kommentarer:

Huskorset sa...

Hej Skatan! Vilken trevlig bekantskap. Vi ses i cybern...

Anonym sa...

Huskorset! Jaa, tack detsamma men det vet du redan..vi ses som sagt...

Anonym sa...

Jag tror att det är dags för mig att titta in till Bodil Malmsten!
Kram!

Anonym sa...

Znogge! Bodil Malmsten är verkligen värd ett besök. Tyvärr kan man inte kommentera hennes inlägg och ibland kliar det i fingrarna att göra just det... Hon är inte helt okontroversiell men jag gillar henne starkt. Kram!