tisdag, oktober 28, 2008

TV 6, klockan 07.50 onsdag morgon blir det 15 minuter i strålkastarljuset för Glad 95-åring, numera 96 år...



Henmma igen utan StinaPinaFina som glatt viftande på svansen sprang in till hundarna på dagis... Grytan småputtrar, Jo-Jo med pappa M har inte dykt upp ännu så då tänkte jag passa på med en TV-annonsering. Glad 95-åring, numera 96 år, ringde och berättade att i morgon onsdag är han på TV6 klockan 07.50 (tidigt på morgonen alltså) och berättar antagligen om hur fantastiskt hans äldreboende är och fungerar. Skatan själv sitter i bilen på väg till Arlanda men jag hoppas Nickan spelar in så man kan få se det hela när jag kommer åter.

Han var ganska stolt under ytan tror jag eftersom han ville att jag skulle ringa och meddela lilla e, Karin och co i Skåne så att ingen skulle missa hans minuter i etern...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du får se inslaget i efterhand. Passar på att önska dig en riktigt trevlig resa till Wien!
Kram

Anonym sa...

Åh, det hade jag velat se!
Ha det gott.
Kram kram

Anonym sa...

Znogge! Vi horde det pa radion nar vi akte upp. Mycket langre an pa TV. Vi hors senare.Nu skall vi ut ivimlet. Kram!
Stensland! Vi haar det gott! Kram!

Anonym sa...

Ha det så trevligt i vimlet!
Kramar!

Anonym sa...

Du är utmanad.
Se min blogg för mer info.

http://stenslands.blogg.se/

Anonym sa...

Stensland! Neej ohh en utmaning till. Men jag skall titta pa den nar jag kommer hem. Datorn har ar valdigt knapp (konstig) f;rutom att jag inte kan logga in pa min blogg och skriva inlagg har jag massa andra problem bl a med cursern. Sa... vi hors. Kram!

Anonym sa...

Så kan det bli när man är på resande fot!
Kram och ha det fortsatt fint i alla fall!