torsdag, oktober 09, 2008

Nu har Skatan snackat så mycket om ålder och bloggande så...


...jag har lagt in en liten enkät här till höger. Jag vet, eftersom jag också har lagt in en räknare på besökare häromdagen, att jag har en försvarlig mängd som besöker min blogg förutom mina trogna favoriter.

Nu är jag sååå nyfiken ... Vilken ålder har ni? Även om ni inte brukar kommentera bloggar vore jag sååå tacksam om ni gör ett undantag med en liten markering här till höger. Även mina trogna favoriter också förstås...

Ibland känner jag mig uråldrig i bloggvärlden... men så behöver det ju inte vara.

Åååh vad nyfiken jag är.....

OBS! Det är ju fullständigt anonyyyymt....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har gjort min medborgerliga plikt och röstat!
Kram!

Anonym sa...

Jag också.
Kram

Anonym sa...

Znogge och Nickan! Tack för det. Tackar tackar!