onsdag, november 26, 2008

Nu haller jag pa att bli smatt gaaalen....

... för idag har jag inte ens lyckats komma in pa min Skatans Tänk... och inte pa nagra andra blogspot-bloggar heller...

sa fran och med nu kommer jag att skriva mina inlägg pa min Skatans tankar (Blippa pü den blaa texten sa kommer du dit) ... tills jag är hemma i Sverige igen. Se´n far vi se..

Österrike är hur underbart och fantastiskt som helst ... men när jag inte kan arbeta med min blog... när blogspotten inte funkar... Jag blir sa fruuustrerad. Och inte kan jag sticka hit ner till den här inrökta rökiga sumpiga mörka lokalen där jag inte ens kan skriva a med liten ring över....stup i kvarten...

Och blogga bör man, annars dör man... atminstone Skatan


Skatan är malad av Lars Jonsson ... en av de allra bästa fagelmalarna...

Inga kommentarer: