lördag, juli 05, 2008

På bloggbesök från Femöre....

Just nu är jag inne i sta´n på bloggbesök...läst lite mail och andras bloggar. Tidigare idag promenerade Mannen, StinaPinaFina tll Fiskehamnen på Femöre där en segelbåt låg förtöjd och vi gick ombord. Där satt läkaren brunbränd och fin och vi fick i tur och ordning ett stick i armen... Skatan kan vänta 3 år på nästa....och det var tur för det var sista gången fästingbåten la till för den här säsongen.

Kaxe har badat i poolen...Mannen klipper gräset...lilla e vill åka tillbaka till Femöre för att det inte skall bli för se´nt för Kaxe med middag...så småningom. Så....jag kommer tillbaka, jag kommer tillbaka en annan dag när jag har lite mer ro omkring mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fästingar är inget kul alls nej. Jag får väl fundera på om vi ska vidta åtgärd eller...
Kram!

Skatans tänk sa...

Znogge! Det ääär ju lite sent på säsongen så jag tror nog att ni kan hoppa över i år...vi gick dit för att vi fick sprutan på en SEGELBÅT../Skatan