fredag, augusti 29, 2008

Hå hå ja jaa, hå hå ja ja... tänk vad det blåser i träna i dag....


Är i Nyköping... stygnen skall tas... glömt hälften i Borlänge... och hälften i bilen som är på Femöre... Det är mycket nu ...

Efter stygnborttagning kommer Mannen med bilen, vi växlar om, han tar StinaPinaFina och jag susar iväg till Lillan och Kaxe.... över helgen. Skall bli kul att se hur mycket Lillan växt på en månad...

Skatan flaxar som synes oförväget vidare... Hjälp! känns det som man vill kraxa fram ibland....

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket vackert barn. Å så god lukt som små babisar har om dom inte bajat på sig förstås. Passa på att nosa krama och njuta. Tiden går så fort. Skogsnuvan

Anonym sa...

Lillan, heter hon inte Agnes. Krama henne från mig.

Anonym sa...

Hon är bara så fin lilla Agnes. I den åldern växer de ju otroligt mycket på en månad. Som valpar ungefär;-)
Kram!

Anonym sa...

Skogsnuvan! Skatan har fullt sjå att "underhålla" storebror. Det är verkligen föllt ös hela tiden...

Nickan! Joo hon heeter Agnes men vi kallar henne ibland för Lillan...

Znogge! Som valpar ungefär... Kram!

Anonym sa...

Ohh, vilken gosing!
Vi har ju oxå en liten gosing här hemma-Jessica, Annicas!
Har du hunnit med att kolla på Mamma Mia filmen ännu? Om inte, gå in på You Tube ock klicka fram till Mamma Mia The Movie, The best songs och lyssna/titta ända tills du får se Dancing Queen...då kommer du att förstå att jag tänker på Margith o dig-klockrent! Säkert har jag på ngt sätt kunna lagt in den här you tube sidan här på ngt sätt- men jag har inte kommit så långt i mina bloggkunskaper ännu. Du kanske kan lära mig...Kram och Gonatt från Marie nattsuddaren.

Anonym sa...

Det händer mycket på en månad!

Lapplyan sa...

Guud sicket litet charmtroll....
Hoppas allt är så bra med dig som det går..Här har de varit fullt upp sista tiden..Ger en bautakram

Anonym sa...

Marie! Åhh Marie, jag sitter här med tårar i ögonen, fast jag egentligen skulle skratta högt när jag ser klippet. Den där reunion-träffen ser jag verkligen fram emot, även om den blev framskjuten... Lilla Jessica, också en liten sötnos, måste ju bli döpt...och det vore kul om vi ALLA kunde vara med...Kram!

Prudie! Oj vad det händer mycket... Jag tycker t o m att det händer en del på bara några dagar... Kram på dej med!

Lapplyan! En bautakram tillbaks! Och här är det "fullt ös, medvetslös.." som någon mig närstående uttryckte det.