söndag, oktober 05, 2008

Hon kommer inte.... förbi

... Skatan har just talat med Lolita...och hon tar en annan rutt för att komma till sin stuga. Oj vad jag blev besviken... men jag förstår ju att hon gör det optimala... och så väntar ju någon alladeles speciell med middag... Jag önskar henne all lycka på vandringen...

Och kanske kommer Petter, en man som har följt henne en bit på vägen... innan han tar tåget tillbaka till Stockholm.



PS: Jag har lagt ut en länk till Lolitas blogg om sin vandring här bredvid. DS

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det var väl otur men jag kan också förstå att hon får göra vissa val. Ni får njuta av en god middag själv i stället om nu inte ni får sällskap av Peter.
Kramar!

Anonym sa...

Sorry Petter!

Anonym sa...

Znogge! Vi har kollat tågen och tänker gå på Mamma Mia som tröst.Än har inte Petter hört av sig så vi får väl se. Kram

Anonym sa...

"Mamma Mia" låter som ett bra alternativ. Har inte sett den än men alla som gjort det säger den är väldigt bra. Så trevlig kväll får jag väl säga.
Kram!

Anonym sa...

Full av beunndrar för sådana människor som vågar och kan. Du kommer säkert att gilla "Mamma Mia" och troligen känna igen dig också.Kram Skogsnuvan

Anonym sa...

Znogge och Skogsnuvan! Jag är också full av beundran... och det finns så många fantastiska människor som man kan beundra..
Mamma Mia var en härlig film om vänskap och kärlek... främst vänskapen som finns där ... jämt, i ur och skur. Lite sorgsen och eftertänksam blev jag men främst ändå varm i själen att jag själv fått uppleva en så´n fin härlig rolig vänskap som med Margith. Och filmen triggade igång minnena.... Kram på er och ha en bra början på veckan som kommer!