onsdag, november 12, 2008

Idag har jag jobbat med min blogg....


... och gjort en blogglista

I brist på morgoninspiration tänkte jag fördjupa mig i bloggens mysterier. Jag hittade en "gadget" där mina bloggvänners inlägg uppdaterades. Jättebra för en lat person som Skatan. Då behöver jag inte flaxa till bloggar vars inlägg jag redan läst.

Men det gick inte helt perfekt... jag kunde inte skriva in alla. En del blogdog-vänners bloggar funkade helt enkelt inte... Jag hade nämligen tänkt ta bort listan på mina bloggfavoriter och istället ha den här.

Nuuu vet jag. Jag minimerar listan på bloggfavoriterna till de namn jag inte "får in" på den andra listan.

Idag har jag sovit ovanligt länge... ända till halv 7... och virrigare än vanligt är Skatan. Godmorgon gott folk. Nu börjar dagen...

Pia Göransson-Lie har målat Novembermorgon

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nej men sovmorgon!
Kram!

Anonym sa...

Znorre! jaa...jätteskönt. Kram!

Anonym sa...

Skogsnuvan: Vad då sovit länge 7? Vilken tid brukar du stiga upp i vanliga fall. Kan du inte ge mig lite pigghet. Jag behöver det.

Anonym sa...

Hmmmm... Här åkte man på ett intressant namnbyte ser jag ;-)

Anonym sa...

Skogsnuvan! Nej jag brukar ibland vakna väldigt tidigt och ha svårt att somna om och då går jag upp. Så nå´n pigghet har jag inte att dela med mig... men en stor KRAM och ståå ut tills våren är här igen!

Znogge! Ha ha HA ...(och tillsammans med sovmorgon (fniss)

Anonym sa...

Vilken bra blogglista du har gjort! Den får du lära mej!