torsdag, juli 17, 2008

Här får man sitta i egna tankar....



När StinaPinaFina och Skatan kommer hem från morgonrundan hamnar Skatan för det mesta här....och sitter en bra stund "i egna tankar....tills någon annan på dörren bankar" som det heter. Men...Skatan sitter alltid med öppen dörr och tittar ut på blommor och bin...och funderar.
Nu tänker jag på hur otroligt mycket jag egentligen har i min kappsäck att berätta om vad Magritte och jag har varit med om...hur mycket kul vi haft genom åren...resor vi gjort, konserter vi har varit på, fester o s v....och alla människor och situationer...men än så länge har jag lite svårt att samla ihop mig...och jag antar att jag kommer igen ...tids nog...bara så ni vet vad som komma skall....
Nu skall Skatan äta lunch....urhungrig plötsligt...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Stressa inte med något nu. Det kommer när det kommer. Kram

Anonym sa...

Jojo, en och annan pyramid har man byggt i såna där små hus.

Anonym sa...

Skithus är mysiga på något vis men inte om det sitter fladdermöss under skarven Jag vet hur det är att få ffladdermöss både i håret och i rumpan Fy sjutton Skogsnuvan

Anonym sa...

Det är något visst med utedass;-) Minns det som vi hade i vår stuga...
Kram och fin fredag!

Anonym sa...

Tyvärr är jag alldeles för mycket "betongbarn" för att uppskatta utedass :) Bekvämt ska det vara.